Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου 2014

ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΑ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΣΑΠΟΥΝΙΑ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟΥ



Σήμερα, ανακαλύπτουμε πάλι την παράδοση και τον πολιτισμό μας. Τα κατευθυνόμενα συνθήματα, ότι δηλαδή μπορούμε να καταναλώνουμε και να χρεωνόμαστε χωρίς δουλειά, χωρίς σκέψη, χωρίς έρευνα και να ξεπουλάμε χωρίς όρια, είναι μερικοί από τους λόγους που μας οδήγησαν στο μηδέν. Αφήσαμε τα δώρα της φύσης και βάλαμε στην ζωή μας χημικά προϊόντα και ψεύτικες υποσχέσεις ομορφιάς και υγείας.
Δεν χρειάστηκε πολύ σκέψη. Βρόχινο νερό  έχω.
Extra παρθένο ελαιόλαδο, το διαμάντι της φύση, έχω. Στάχτη ή καυστική σόδα, έχω. Βότανα από την Κρήτη έχω. Την εικόνα του παραδοσιακού πράσινου σαπουνιού που επί σειρά ετών έφτιαχνε η γιαγιά μου με την έντονη σπιρτάδα της, την έχω. Δεν έμενε, παρά να το τολμήσω. Έφτιαξα το πρώτο σαπούνι με ελαιόλαδο και αφέψημα δενδρολίβανου. Τότε ανακάλυψα και τις δυνατές του φυσικές ιδιότητες πάνω στην ομορφιά και την υγεία του δέρματος. Έτσι, πήγα ακόμα πιο κάτω. Παρακολούθησα σεμινάρια για πιο σύνθετα παραδοσιακά αρωματικά σαπούνια, με φυτικά συστατικά. Εξοπλίστηκα με τα κατάλληλα εργαλεία και πρώτες ύλες και δημιούργησα το Εργαστήριο αγνού παραδοσιακού σαπουνιού ελαιολάδου ΘΕΟΧΑΡΗ
Τα σαπούνια μας παρασκευάζονται με  παρθένο ελαιόλαδο ως κύριο συστατικό, σε ποσοστό άνω του 65%, και με την ψυχρή μέθοδο, δηλαδή με ήπια θέρμανση και όχι βρασμό των συστατικών που αφαιρούν τα βασικά συστατικά του ελαιολάδου. Η ωρίμανση γίνεται φυσικά με την πάροδο του χρόνου. Όλα τα σαπούνια εμπλουτίζονται με περίσσεια ποσότητα φυτικών ελαίων, φοινικέλαιο, λάδι καρύδας, καστορέλαιο, αρωματικά βότανα, αιθέρια  και αρωματικά έλαια και φυσικές χρωστικές που παίρνουμε από τα θαυματουργά φυτά της Ελληνικής φύσης από την θεωρητικά απαιτούμενη σε ποσοστό 10%  έως 18%για πλούσιο αφρό και κάθαρση. Εσείς δεν έχετε παρά να κάνετε μια δοκιμή και το σίγουρο είναι ότι ποτέ δεν θα ξαναχρησιμοποιήσετε τα παράγωγα πετρελαίου που κυκλοφορούν εν αφθονία στα ράφια των σουπερ μάρκετ, κανείς δεν έχασε ποτέ χρησιμοποιώντας φυσικά αγνά προϊόντα, Εσείς;
Τηλ. Επικοινωνίας  6909669462  Το εργαστήριο μας βρίσκετε στο όμορφο και ιστορικό νησί την Σαλαμίνα

1 σχόλιο:

  1. Πράγματι τα σαλούνια σας ειναι καταπληκτικά και σε πολύ καλές τιμές τα δοκίμασα και εχω μηνει ενθουσιασμένη

    ΑπάντησηΔιαγραφή